Attālinātā apkalpošana
Klientu attālinātā apkalpošana ir darbība, tehniskās prasības vai konsultāciju nepieciešamības gadījumā, kas tiek veikta pēc klienta lūguma on-line (tiešsaistes) režīmā, klientam pieprasot un speciālistam apstiprinot pieslēgumu klienta datoram. Tā dod iespēju grāmatvedības vai tehniskajam konsultantam pieslēgties klienta datoram - uzstādītajā grāmatvedības programmā, un pēc klienta lūguma, tam redzot, veikt nepieciešamās darbības.
Ieguvumi, izmantojot attālinātās apkalpošanas iespējas:
- samazinātas izmaksas par speciālista izsaukumu;
- ietaupīts laiks, negaidot speciālista ierašanos
Aplikācijas attālinātai piekļuvei Jūsu darba stacijai varat lejuplādēt šeit:
http://www.grals.lv/lejupielade